שאלות ותשובות

דף שאלות ותשובות לקראת הגעה לכפר הנוקדים

שאלות כלליות

היכן אתם נמצאים?

כפר הנוקדים נמצא בבקעת הקנאים, בין העיר ערד למצדה -מערב, כ-15 דקות נסיעה מהעיר ערד.
ישנן הוראות הגעה מפורטות באתר.

האם ניתן להגיע אליכם גם בתחבורה ציבורית?

ניתן להגיע באוטובוס עד לעיר ערד, ומערד (כ-15 דקות נסיעה) ניתן לקחת מונית לכפר הנוקדים.

מהן שעות ההגעה והעזיבה של הכפר?

ההגעה לכפר היא החל מהשעה 15:00 והעזיבה היא עד לשעה 11:00 בבוקר העזיבה.
בסופי שבוע (שאינם במהלך חול המועד סוכות ופסח), יש אפשרות להוסיף עזיבה מאוחרת בתוספת תשלום ובתיאום מראש.

האם יש אפשרות להגיע עם חיות מחמד לכפר?

לא ניתן להביא בעלי חיים.
לטובת אוהבי החיות, יש פינת חי קטנה בכפר ואפשרות לטיולי גמלים.

האם ניתן להחנות את הרכב בסמוך למקום שבו אני לן?

ישנן חניות מסודרות סביב הכפר. כשתגיעו נפנה אתכם לחנייה הקרובה ביותר לאזור הלינה שלכם (אין להכניס לרחבי הכפר כלי רכב).
במקרה של כלי רכב יקרי ערך ניתן לשכור שומר לילה מטעמנו בתיאום מראש ובתשלום נוסף.

האם הכפר נגיש לנכים?

כן. הכפר משתרע על שטח מישורי יחסית, דבר המאפשר תנועה עם כיסא גלגלים וכן בכפר שירותים ומקלחות מותאמים לנכים.
אנא ציינו בהזמנתכם כל בקשה הנוגעת לעניין זה.

האם יש לכם קליטה ו-WiFi?

בכפר קליטה חלקית לרשת פרטנר בלבד ואין חיבור Wi-Fi.
מזמינים אתכם ליהנות מהניתוק ולהעלות תמונה שלכם בכפר אחרי האירוח וגם לתייג אותנו 🙂

אנחנו מתכננים לצאת לטיול, היכן נוכל למלא מים?

בכל הברזים בכפר יש מי שתייה טובים ונקיים בהם אפשר למלא את בקבוקי השתייה שלכם.

האם מותר לשמוע מוסיקה במתחם?

חשוב לנו לכבד את השלווה המדברית ולכן אין אפשרות להכניס אמצעי שמע לשטח הכפר. כל פעילות רועשת אסורה אחרי השעה 22:00.
נגינה בגיטרה סביב המדורה תתקבל בברכה.

מה מומלץ לעשות באזור שלכם ובכפר עצמו?

אנו מציעים טיולי גמלים. טיול גמלים הוא טיול של כחצי שעה, הרכיבה על אוכף זוגי ומותרת
בין הגילאים 5-67 כאשר ילדים בין הגילאים 5-9 יכולים לרכב בליווי מבוגר בלבד.
בערב תוכלו לעשות קומזיץ, רק לא לשכוח להביא אתכם מרשמלו 🙂
באזורנו מסלולי טיול רבים ויפים. המלצות על מסלולים, עם פירוט על כל מסלול ניתן למצוא
באתר שלנו. תוכלו להיעזר גם באפליקציית הטיולים שלנו "נוקדים בשטח" למסלולי טיול
מלווים בחידות ומשימות מהנות.

שאלות בנושא הזמנות

אנו מעוניינים לבצע הזמנה, איך עושים את זה?

כל ההזמנות לאירוח בכפר מתבצעות מראש.
יש אפשרות לבצע הזמנה דרך האתר, במערכת ההזמנות און-ליין או טלפונית דרך משרדנו במספר 08-9950097.
אם המשרד כבר סגור, אנא פנו אלינו דרך צור הקשר באתר או בכתובת  [email protected].
הזמינות במערכת חלקית ובמידה ולא מצאתם את מבוקשכם אנא צרו עמנו קשר טלפוני. תמיד מומלץ  לבדוק מולנו ואם תרצו תמיד אפשר להוסיף אתכם לרשימת המתנה 🙂

כיצד מתבצע התשלום עבור ההזמנה?

התשלום נגבה מראש באמצעות כרטיס אשראי (בימי חול ובסופי שבוע- יומיים לפני ההגעה, בחגים ובחוה"מ- שבוע לפני ההגעה).
על רכישות נוספות בכפר, כדוגמת עגלת עצים למדורה או טיול גמלים, משלמים במזומן במקום.

מאיזה גיל מחויבים בתשלום?

ילד מגיל שנתיים ומעלה מחויב בתשלום. מחיר ילד הוא בין הגילאים שנתיים ל-12. מחיר מבוגר הוא מגיל 12 ומעלה.

מה קורה אם מבטלים את ההזמנה?

חשוב לדעת שמרגע ביצוע ההזמנה המקום שמור עבורכם, ולכן במקרה של ביטול או של שינוי תאריך, יחויב המזמין לפי המפתח הבא:

  • בימי חול ובסופי שבוע - עד שבוע ממועד ההגעה- 50 ₪ דמי טיפול, בין שבוע ליומיים ממועד ההגעה- חיוב של 50% מההזמנה ופחות מיומיים ממועד ההגעה או אי הגעה מדובר על חיוב מלא.
  • בחגים ובחוה"מ- עד שבועיים ממועד ההגעה- 50 ₪ דמי טיפול, בין שבועיים לשבוע ממועד ההגעה- חיוב של 50% מההזמנה ופחות משבוע ממועד ההגעה או אי הגעה מדובר על חיוב מלא.

שאלות בנושא בישול וארוחות

האם יש אפשרות להזמין ארוחות?

יש אפשרות להזמין ארוחות בתיאום מראש. ניתן לבדוק זמינות, תפריט ומחירים בהתאם לתאריך המבוקש ולכמות המשתתפים.

אנחנו מעוניינים להזמין ארוחות אך לחלק מחברי הקבוצה יש רגישויות שונות, מה אפשר לעשות?

במועד הזמנתכם עדכנו אותנו בנוגע לרגישויות השונות ואנו ננסה למצוא את הפתרון המתאים עבורכם.

האם אפשר לבשל באופן עצמאי במתחם?

בכפר פזורות פינות בישול לשימוש האורחים. כל פינת בישול היא משותפת ובסיסית ומכילה מקרר משותף, כירת גז, כיור, משטח עבודה ושקעי חשמל. אין בפינות הבישול כלי אוכל, כלי בישול ועזרים לשטיפת הכלים.

האם ניתן להדליק מדורה במתחם? ומה לגבי הדלקת מנגלים?

הדלקת אש במתחם הכפר מותרת במקומות שמיועדים לכך בלבד. את המדורות ניתן להדליק בחצאי החביות שפזורות בכפר. ניתן להביא אתכם קרשים או לרכוש אצלנו עגלת עצים במקום.
עגלת עצים מספיקה לבערה של 45 דקות עד שעה ואינה מתאימה לפויקה.
מנגלים מותר להדליק במתחם בהתאם להוראות הצוות במקום, מומלץ להביא את המנגלים
האישיים שלכם.

שאלות בנושא אבזור ולינה

האם ישנם מכשירי טלוויזיה בחדרים?

אין לנו טלוויזיות בחדרים. אתם מוזמנים להתנתק מהטלוויזיה ומשאר המסכים וליהנות מהשלווה המדברית.

אנחנו מעוניינים להגיע ללינה בחדרי האירוח שלכם, רציתי לדעת מה הם כוללים? האם יש בהם מקררים?

כל החדרים שלנו בכפר מעוצבים בעבודת יד ומכילים מזגן, שירותים ומקלחת ופינת קפה. אנו מספקים מצעים ומגבות, אך יש להביא כלי רחצה. אין מקררים בחדרים, אך יש מקררים משותפים בפינות הבישול המשותפות שפזורות ברחבי הכפר.

באוהלים הבדואים לנות כמה קבוצות יחד?

אוהל בדואי הוא אוהל גדול שמחולק למחיצות, כל קבוצה שמזמינה לינה, מקבלת חלל אחד משותף, כאשר במחיצות הסמוכות אליכם לנות קבוצות נוספות. לכל קבוצה יש כניסה נפרדת לחלק שלה באוהל.

מה יש באוהל הבדואי ואיזה ציוד צריך להביא אתנו?

באוהל יש מזרנים ומחצלות, את שאר ציוד הלינה, מגבות וכלי רחצה יש להביא אתכם.
באוהל יש שקעי חשמל, מומלץ להביא אתכם כבל מאריך ומפצל.
מנגלים מותר להדליק במתחם בהתאם להוראות הצוות במקום, מומלץ להביא את המנגלים האישיים שלכם.

אני מעוניין ללון בדיוק באותו המקום שהייתי בו בפעם הקודמת, האם זה אפשרי?

אין באפשרותנו להתחייב על מקום לינה ספציפי,  כמובן שאפשר לציין מה חשוב לכם במקום הלינה וננסה להתחשב בבקשות שלכם במידת האפשר.

הכפר מציע מגוון של אופציות, תמיד מומלץ לנסות עוד אפשרויות 🙂

אנחנו קבוצה גדולה של משתתפים, חלק רוצים ללון באוהל הבדואי וחלק בחדרים, האם זה אפשרי?

זה אפשרי, קחו בחשבון שמדובר על מתחמים שונים, אנחנו תמיד משתדלים למקם את חברי הקבוצה כמה שיותר קרוב אחד לשני אך לא תמיד יש את האפשרות.

האם אפשר ללון לילה אחד באוהל ולילה שני בחדר? אנחנו רוצים לנסות את שני סוגי הלינה 🙂

אם ישנו מעבר בין 2 סוגי לינה שונים, יש זמן המתנה בין פינוי מקום הלינה בלילה הראשון (בשעה 11:00) וקבלת מקום הלינה של הלילה השני (החל משעה 15:00). ההמלצה שלנו היא להישאר באותו סוג לינה לאורך כל האירוח בכפר. אם בכל זאת תרצו לנסות שני סוגי לינה שונים במהלך שהותכם ניתן לעשות זאת, אך יש לעבור בלילה השני לסוג הלינה היותר משודרג.

קראתי את כל השאלות והתשובות, ואין מענה על שאלתי או שהתשובה לא הייתה ברורה לי, מה עליי לעשות?

בדיוק בשביל זה אנחנו כאן 🙂
ניתן ליצור עמנו קשר טלפוני במספר 08-9950097 או לשלוח כל שאלה לכתובת
[email protected] ואנו נשמח לתת לכם מענה מפורט.

גלילה לראש העמוד
דלג לתוכן