> מחפש אחר חופשה שונה ומיוחדת? (חוויה)
> בא לך להתפנק עם המשפחה באירוח בדואי בנגב?
> רוצה קצת שקט והרבה נוף מדברי בדרום?

המדבר הוא מקום קסום, מסתורי ומלא במרחבים. כשאתה מחליט על חופשה במדבר עם אהובייך תדע כי תוכל להתפנק במאהל בדואי בדרום עם האירוח והיחס הכי אותנטיים שיש. חברינו ושכנינו הבדואים יודעים לתת כבוד ויודעים לעשות אוכל נפלא. לכן מובטחת לך חופשה עם אירוח כיד המלך שלא תוכל להפסיק לספר עליה לחברייך וכמובן שנחכה לך פה גם לפעם הבאה.

אוהלים בדרום – מידע נוסף
מגוון אפשרויות לינה בכפר הנוקדים – צפה עכשיו

אירוח בדואי בדרום

מאהל בדואי בדרום – מה הוא כולל?

המאהל שאנו מציעים לך עשוי מחומרים המותאמים לאקלים הישראלי ויודעים לבודד מחום או מקור. "קירות" המאהל עשויים צמר כבשים שהוכן במיוחד בשביל המאהל. הריצפה מרושתת במחצלות שמבודדות ויוצרות הפרדה מהאדמה. ישנם גם מזרונים נוחים ופינות ישיבה וזולות מפנקות במאהל. האירוח בדואי בדרום שאנו מציעים לך הוא אירוח מושלם. מבטיחים לך כי תצא מרוצה רווי ושבע.

אירוח בדואי בנגב

אירוח בדואי בנגב הוא אירוח כיד המלך. כבוד האדם הוא הראשון במעלה אצל חברינו הבדואים, לכן כשתחליט להגיע ולהתארח במאהל בדואי בדרום תרגיש כמו מלך. מהמאהל המפנק והנוח ללינה ולמנוחה ועד התה והקפה שישאירו בפיך טעם של עוד. כמובן כי תוכל גם לאכול ממגוון מאכליהם המסורתיים, והם יתנו ויתנו עד כי תרגיש שבע. כך שאל תתלבט ופשוט תגיע אלינו לאירוח בדואי בדרום ולא תתאכזב, מילה שלנו.

מה עוד יש לעשות באזור?

אם בחרת להגיע להתארח במאהל בדואי בדרום תדע כי מלבד אירוח בדואי בנגב תרוויח גם נופים עוצרי נשימה ומגוון מסלולי טיול מאתגרים יותר או פחות. רמת הקושי תלויה במה שתבחר – יש מסלולים למיטיבי לכת ויש מסלולים למשפחות. ישנם גם טיולי גמלים רגועים ונעימים וטיולי אופניים באזור. כמובן כי ישנם מקומות לאכול בהם.

אירוח בדואי בנגב

לינה באוהלים מכל הסוגים

אפשרויות הלינה באירוח בדואי בדרום הן שונות ומגוונות. אפשר לישון במאהלים גדולים המיועדים לקבוצות גדולות ומאורגנות, אפשר לישון במאהל משפחתי קטן יותר, ישנם גם סוכות לינה וחדרים מפנקים הכוללים שירותים ומקלחת בתוך החדר וכמו כן פינת קפה בתוך החדר עצמו. במאהל בדואי בדרום ישנם שירותים ומקלחות הפזורים במרחבי המאהל וכמו כן ישנם גם מי שתיה חופשי. בכל אחד מהמקומות בהם תבחר באירוח בדואי בנגב ישנם מזרונים או מיטות – הכל תלוי במה שתזמין מראש ותתאם איתנו.

מתי כדאי לבוא לאירוח בדואי בדרום?

הזמן המומלץ והנעים ביותר בשנה להגיע ולהתארח במאהל הבדואי הן עונות הסתיו, החורף והאביב. בעונות אלו מזג האוויר נוח – לא חם מדי ביום בשביל לטייל, ובלילות גם אם לעיתים הם לילות קרים כל המאהלים וכל חדרי האירוח מאובזרים בחימום, כך שחוץ משמיכה טובה או שק שינה שתצטרכו להביא עמכם , לא תצטרכו לדאוג ממזג האוויר. עכשיו כל שנשאר לכם לעשות הוא לתאם איתנו את התאריכים של החופשה שלכם. נתראה!

בכל שאלה – אנא צור עמנו קשר