> מחפש את המקום לחופשה הבאה שלך?
> רוצה להתנסות באירוח מדברי קסום?
> מתחשק לך לחזור קצת לטבע ולפשטות?

אירוח במדבר הוא הדבר הנכון לעשות כאשר רוצים לצאת לחופשה. בימינו העמוסים כל כך במסכים וטלפונים, רעש ובלאגן חשוב להיות קשובים לעצמנו. הראש והגוף צריכים לפעמים גם שקט וחזרה למקורות. אירוח מדברי הוא התשובה בשבילך. בכפר הנוקדים תוכל להנות משקט שלא שמעת כבר הרבה זמן וכמובן נוף מרהיב ומדברי הפרוס עד אין סוף. חופשה כזו תיתן לך כוח והרבה אנרגיה, ובכל פעם שתרצה לחזור – אנחנו פה.

גלריית תמונות – צפה בתמונות מכפר הנוקדים
מגוון אפשרויות לינה – לחץ לפרטים

אירוח במדבר

אפשרויות לינה באירוח מדברי

החלטת שאתה מגיע אלינו לחופשה במדבר, תדע כי תוכל לבחור ממגוון סוגי לינה שאנו מציעים לך ולחברייך או משפחתך וכי המקום מותאם מאוד לאירוח מדברי למשפחות עם ילדים:

> לינה באוהלים בדואיים גדולים
> לינה באוהלי משפחות
> לינה בסוכות
> לינה בחדרים
> קמפינג עצמאי

לכל אחד מסוגי הלינה באירוח במדבר המפורטים כאן יש יתרונות משלו. נשמח לפרט עוד בטלפון. בכל מקרה כל אחד מהאפשרויות המוצגות פה נמצאות במתחם שלנו וכוללות מתחמי בישול, מים לשתיה, שירותים ומקלחות, שירותי שמירה ועוד ועוד. אם תרצה אף תוכל להתפנק בארוחות בחדר האוכל שלנו בהזמנה מראש. המקום שלנו מתאים מאוד ובטיחותי לאירוח מדברי למשפחות.

אירוח מדברי למשפחות

החוויה בחופשה המדברית שאנו מציעים מתאימה מאוד למשפחות וילדים. יש אצלנו מגוון אטרקציות לילדים וישנם מסלולי טיול שונים בדרגות קושי שונות ביניהן ניתן לבחור ולהתאים למה שאתה מחפש. גם אפשרויות הלינה אצלנו מתאימות למשפחות כולל תינוקות קטנים. כך שאם בחרת באירוח מדברי עשית בחירה נבונה למשפחה שלך ומובטח לך ולהם כי תהנו. הילדים יהיו חופשיים במדבר רחב הידיים ויוכלו להנות מהמרחבים האינסופיים שהמדבר מציע.

אירוח במדבר לזוגות

כמו שהמדבר הוא מקום קסום לאירוח מדברי למשפחות, כך הוא גם מתאים לחופשה רומנטית זוגית ומיוחדת. יש לנו חדרים פרטיים עם שירותים ומקלחות, פינת קפה ומיטות מפנקות. כך שאם תחליט להגיע לאירוח מדברי אצלנו תרוויח גם חופשה זוגית מפנקת וגם חזרה לטבע והתאחדות עם המדבר הקסום. הכי שווה להנות מכל העולמות!

מתי מומלץ להגיע?

עונות הסתיו, החורף והאביב הן העונות המומלצות ביותר בשבילך להגיע לאירוח במדבר אצלנו. בעונות אלו ניתן לטייל ברחבי המדבר הענק, לראות חיות, לחזות בשיטפונות מרהיבים ולחוות חווית טבע קסומה ושונה. בעונות התיירות מומלץ להזמין ולשריין מקום מראש כי יש הרבה ביקוש בעונות אלו. ככל שתקדים לקבוע את תאריך החופשה שלך אתנו תדע כי תוכל לבחור את אפשרות הלינה המועדפת עליך ללא כל בעיה או רשימת המתנה. אירוח במדבר זו הבחירה שגם אנחנו היינו עושים.

מחירים

מכיוון שיש לנו מגוון גדול של אפשרויות לינה באירוח מדברי למשפחות, לקבוצות, לזוגות וליחידים, כל מחיר יקבע ללקוח המזמין באופן פרטני על פי מספר האנשים שמגיעים ועל פי אפשרויות הלינה. כמו כן אנו מציעים גם אפשרות של חדר אוכל כך שאם תחליט גם זה יכלל במחיר אותו נקבע לך מראש.

אירוח בדואי בדרום – פרטים נוספים