> מחפש מקום לינה בנגב? חאן בדרום?
> רוצה להעביר לילה קסום בחאן במדבר?
> מעוניין לארגן אירוע מיוחד לחברים או למשפחה?

ארץ ישראל הקטנה והיפה שלנו זכתה באקלים ייחודי מצפון הארץ ועד דרומה. אחד המקומות הקסומים ביותר בארצנו הוא המדבר. אם אתה מחפש מקום ייחודי לבלות בו עם חבריך או משפחתך הכולל ארוחות ולינה תחת כיפת השמים – דע כי  חאן בדרום הוא בדיוק מה שחיפשת.

כפר נוקדים הינו חאן במדבר המספק לך מגוון אופציות של לינה בחאן, כולל מזרונים, חימום בעת הצורך והרבה נוחות ומרחב. יש לנו חדרי אירוח למשפחות, סוכות, ומאהלים בדואיים גדולים יותר או פחות, קמפינג בשטח –  הכל תלוי בצרכייך ובמה שאתה מחפש.

תמונות מכפר הנוקדים – צפה עכשיו
מגוון אפשרויות לינה בכפר – פרטים נוספים

חאן בדרום

לינה בחאן בדרום

כאמור החאן במדבר שלנו כולל אופציות מגוונות ללינה. אם אתה מחובבי הטבע המושבעים ורוצה להתעורר יחד עם השמש ולשכב לישון כאשר היא שוקעת, יש לנו מתחם קמפינג בו כל אחד מקים את האוהל שלו. אנו מספקים במקום עמדות בישול, מיים לשתייה, שירותי שמירה ואפילו שירותים מקלחת. אם אתה מגיע לחאן בדרום עם קבוצה גדולה של אנשים אנו גם מספקים מאהלים בדואים גדולים היכולים להכיל הרבה אנשים יחד וכוללים מזרונים, "קירות" צמר ארוג, מחצלות לבידוד מהאדמה וגם כן עמדות בישול, שירותים ומקלחות בסמוך למתחם. ישנו גם אוהל משפחתי קטן יותר הכולל דברים דומים לאוהל הגדול רק פחות אנשים שישנים יחד.

יש לנו במתחם גם אופציה ללינה בחאן בסוכה עם רצפת עץ המבודדת מהאדמה. גם כאן תקבלו שירותים ומקלחות בקרבתכם וכמו כן עמדות בישול. ישנה גם האופציה המפנקת יותר של לינה בחאן בדרום בחדר מפנק הכולל פינת קפה, שירותים ומקלחת בתוך החדר, מיטות מוצעות ומיזוג אוויר. עכשיו רק תבחר מהי האופציה הנעימה והמתאימה ביותר לך ולמי שמגיע איתך לחוות את קסם המדבר.

אטרקציות

חאן במדבר מציע לאורחיו אטרקציות מגוונות באזור:

> טיולי גמלים
> טיולים רגליים באזור החאן
> טיולי אופניים באזור

ישנן גם אטרקציות נוספות בחאן בדרום הדורשות נסיעה עם רכב הפזורות ברחבי האזור, את המידעעליהן ניתן להשיג דרכנו. נשמח לעזור ולהכווין אותך.

חאן במדבר - כפר הנוקדים

מחירון

כל אחת מאופציות הלינה בחאן בדרום גובה מחיר שונה כמובן בהתאם לסוג האוהל או החדר שבחרתם, מספר האנשים שמגיעים ללינה בחאן, והאם בחרת לבשל לבד או להשתמש בחדר האוכל שלנו המציע מגוון מאכלים שונים. לכן כל תמחור הוא בהתאם לחוויה אותה אתה ושותפייך בחרתם כחוויה שלכם בחאן בדרום. נשמח לענות לך על כל שאלה ולתמחר את החוויה הקסומה שלך באופן אישי. תראה כי אם  
בחרת להגיע ללינה בחאן בדרום, לא תצטערו. גם תשלמו מחיר אטרקטיבי וגם תהנו מחוייה מדהימה שלא חווים כל יום או בכל מקום.

חאן במדבר – באיזו עונה מומלץ להגיע?

הזמן הנוח והנעים הנחשב כעונה לטיולים ולינה בחאן הוא מחודש ספטמבר עד חודש יוני פחות או יותר. כמובן כי יש להתעדכן בתחזית מזג האוויר לפני שמגיעים אלינו וניתן להגיע לטיולים מדהימים לאורך כל עונות השנה. מומלץ להתקשר מראש אל חאן בדרום, כדי לבדוק לגבי מזג אויר צפוי ואירועים מיוחדים בתקופה המתוכננת.

לאכול כמו מלאכים בכפר הנוקדים – מידע נוסף