> חושב על חופשה מיוחדת במדבר הקסום?
> מתחשק לך להתפנק עם קרובייך בחוויה מיוחדת?
> מחפש מקום לינה במדבר הכולל אטרקציות נוספות?

כשאתה מתכנן ממש עכשיו את החופשה הבאה שלך אנו מציעים לך לחשוב קצת מחוץ לקופסא. במקום ללכת שוב לבית מלון עם בריכה וספא הנך מוזמן להתארח אצלנו ולחוות משהו באווירה קצת אחרת. אצלנו יש מגוון מקומות ללינה במדבר הכוללים אוהלים, חדרים, סוכות וקמפינג עצמאי. כמו כן מתחמי בישול, מים לשתייה, שירותים ומקלחות.

אחרי שתחווה לילה קסום במדבר, תפקח את עינייך בבוקר ותראה את הנוף האינסופי והקסום שהמקום שלנו מציע – תדע כי בחרת נכון. כמו כן תוכל להמשיך למגוון פעילויות ואטרקציות שאנו מציעים במקום ומחוצה לו.

תמונות מכפר הנוקדים
מגוון אפשרויות לינה – לחץ לצפייה

לינה במדבר בכפר הנוקדים
לינה במדבר

לינה בנגב

כשאתה מחליט להעביר את החופשה הבאה שלך איתנו בנגב אתה בוחר את הבחירה הנכונה. לינה בנגב ובמיוחד במדבר היא חוויה קסומה ואחרת. האוהלים שאנו מציעים הם אוהלים מפנקים, עם הרבה ציוד ועוד שלל דברים נוספים שלא דמיינת שיכולים להיות באוהל במדבר. לינה במדבר באוהל זוהי הבחירה הטבעית ביותר כדי לחוש את המקום, להרגיש את מזג האוויר ולראות את השמיים המשובצים במיליוני כוכבים. המיקום המבודד שלנו מקנה שקט רב והרגשה של חזרה לטבע, הרגשה של חזרה אחורה בזמן כשהכל היה פשוט וטבעי. כמו כן אנו מציעים פתרונות שינה נוספים מלבד האוהלים שלנו כגון סוכות, חדרים ועוד.

מזג האוויר במדבר

מזג האוויר במדבר הוא נפלא. בעונת החורף הימים קסומים ושמשיים, בלילה קר יותר אך האוהלים שלנו המיועדים ללינה בנגב  ובמיוחד ללינה במדבר, מאובזרים בכל הציוד הנדרש על מנת שלך ולחברייך יהיה חם, נוח ומפנק. כמו כן נעדכן אותך בציוד נוסף שכדאי להביא עמך לשעת הצורך. בעונות המעבר, הסתיו והאביב, מזג האוויר גם כן נפלא וכל כך יפה לטייל במדבר. בעונת הקיץ פחות מומלץ להגיע, לטייל ולישון במדבר. הימים חמים מאוד ולכן זוהי לא עונת תיירות מומלצת לטיולים. בסיכום כללי יוצא כי כמעט כל השנה ניתן להגיע אלינו ולהנות ממזג אוויר נפלא ואווירה נפלאה וקסומה – אווירת המדבר האינסופי רחב הידיים.

טיולי גמלים במדבר

שירותים נוספים

אחרי שבחרת את החופשה שלך והחלטת על האפשרות של לינה במדבר תדע כי כשתקום בבוקר לא יהיה לך משעמם ולו לרגע. יש אצלנו מגוון גדול מאוד של טיולים בטבע שניתן לעשות. ישנם מסלולי משפחות ומסלולים למטיבי לכת, כמו כן טיולים עם גמלים וטיולי אופניים. אם תחליט להרחיק קצת עם הרכב ישנן אטרקציות נוספות וכמובן שלל מקומות לאכול בהם. תוכל להתעדכן איתנו בכל שתטצרך ותרצה.

חופשה בתפירה אישית

אז אחרי שהחלטת שאת החופשה הבאה אתה עושה במדבר, והחלטת כי לינה בנגב זה הדבר הכי נכון וכיף עבורך ועבור קרובייך, כל שנותר הוא ליצור איתנו קשר כדי לשריין לך אוהל, חדר או סוכה. בעונת התיירות ובעיקר בחגים אנו מלאים במטיילים כך שאם אתה יודע מראש תאריך בו תרצה להגיע אלינו ללינה בנגב, חשוב כי כבר מעכשיו נשריין לך מקום באוהל אותו תרצה. תוכל לראות תמונות באתר ולשאול כל שאלה אותנו וכך תוכל להחליט מה הכי מתאים לך. תהנה!

אירוח במדבר – מה זה כולל?
אוכל בכפר הנוקדים – מידע נוסף